Biljetter

Nu får det vara nog med biljettfnattande här ett tag. Jag har inte råd att hålla på så här. Kanske tur att vi misslyckades med att fixa biljetter till AC/DC. Det som är klart är att jag ska gå på Lars Demian och åka till Prag. Sterlings egen sida är värdelös och vi tänkte bojkotta dem när sambon hittade resor med dem via Travellink. Ironiskt nog blev det exakt samma flyg både dit och hem som inte gick att boka från Sterling. När jag ringde och pratade med dem kunde de bara se att den resan jag trodde jag reserverat var "cancelled" men de kunde inte säga varför. Vi ska åka tåg till och från Kastrup på e-biljetter som inte får avbokas eller ombokas och är personliga. Nu tänker jag inte berätta vad som hände när jag köpte dem... (Som tur var kostade det misstaget mig 380 kr och inte ännu mer.)

Igår fyllde brorsonen och en kompis år, med 39 emellan. Vi var elva tjejer som firade på restaurang. Sedan var vi på puben och där pratade jag med en man vars garage vi ser från vårt köksfönster och en kompis sa att vi ser honom uppifrån och bakifrån. Det låter som ett läskigt spionage vi håller på med. När jag satte mig bredvid honom frågade han om jag fått en bättre utsikt och jag sa "ja, hon är ju vacker" och tittade på min kompis som satt mittemot, men då menade han att han satt träpanel på sitt garage.

 www.peaceandlove.nu Lars Demian ska spela för mig i Göteborg den 12 december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0