Bonde söker fru

Jag tittar på Bonde söker fru och tycker att det är både kul och lite fånigt. I år gillar jag bonden Magnus mest. Han låter lite som jag så jag trodde han var dalmas och så tog jag reda på att han är från Köping, gnällbältet. Jag brukar bli förtörnad när folk gissar att jag är från Köping, Örebro eller någon annan stad där runt. Men jag låter ju så. Nu har jag tydligen varit boende i Sydsverige så pass länge så jag börjat tycka att det mellansvenska gnället är fint. Jaha. För övrigt tycker jag att jag själv låter som en förkyld femåring, och när jag är förkyld ännu värre.

Magnus ser trevlig (=snygg) ut och verkar trevlig (=trevlig) och lite lagom humoristisk. Det ska bli kul att se vad han får träffa för tjejer ikväll.

 http://vasteras.expressen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0