Charlotte Perrelli

Jag tycker inte om Charlotte Perrelli. Hon kanske är en jättetrevlig tjej men jag blir nervös av hennes smala och sneda ögon och överspacklade ansikte. Man kan inte rå för att man har smala och sneda ögon men jag tror att hon övergör dem med kattsmink. Hon kommer hit på lördag och jag frågade sambon hur vi ska hantera det (precis som om det är hem till oss hon kommer...) och han sa att vi kan tvätta hennes ansikte i aceton. Yes, killen som vet hur man på det skonsammaste sättet gör en sminkborttagning! Det kommer ändå inte att förvåna mig ett dugg om jag står längst fram och skriker på lördag. Jag brukar ju göra det när jag hamnar på livespelning oavsett artist.




 www.aftonbladet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0