Eva Röses skor

Eva Röse är en snygg och cool tjej. I väntan på optikern bläddrade jag i Veckorevyn nummer 21 och där var en bild på henne i något vimmelsammanhang och de frågade vad hon hade på sig. Kostym och blus från HunkyDory var ju snyggt men det riktigt häftiga var att hon bar "1800-talsskor, köpta på Dramatens kostymutförsäljning". Vet inte om de verkligen var från 1800-talet men tycker det måste vara riktigt kul att få gå på en sådan utförsäljning, men det får säkert bara teateranställda göra. Någon som känner en skådis jag kan låna som kan ta med mig på sådana där evenemang? Själv ska jag försöka få med mig sambon på film med Röse i: Rallybrudar. Alltid något.

 www.svd.se

Kommentarer
Postat av: M

Dramatens kostymutförsäljning för ett par månader sedan var faktiskt för allmänheten. Det var ett reportage i DN. Folk var saliga!

2008-10-13 @ 22:03:18
Postat av: Haddock

http://www.dramaten.se/Dramaten/Press/Pressmeddelande/2008/Oppet-hus-pa-Dramaten-den-17-maj-med-kostymutforsaljning-och-guidade-visningar/

2008-10-14 @ 10:19:15
Postat av: Ylva

Där skulle man ha varit!

2008-10-14 @ 18:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0