Hennesmodell

Bland årets kandidater till Hennes modell finns en gammal skolkamrat (som det heter när man inte känner varandra) som heter Anki. Jag har en kompis som känner henne så det blir lite kändispoäng på det. Man kan rösta fast jag ska inte rösta på henne eftersom jag är lite rädd för rött hår. Jag har bara urgammalt skvaller; hon och hennes man gick i samma klass på gymnasiet, men jag vet inte hur länge de varit tillsammans. Inte sedan dess tror jag, för jag minns när jag kände mig tvungen att tala om för min bror att hans tjej setts hångla med den killen på ett disco. Nu har brorsans familj stuga nära byn Stora Skedvi där Ankis familj bor.

http://www.tidningenhennes.se/hennes-Modell/hennes-Modell-2008/Ann-Kristin-Asplund/

Ann-Kristin Asplund www.tidningenhennes.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0