Kulturfyran

Veckans kulturfyra från http://kulturbloggen.com/?cat=13  


1. Vampyrfilmen har premiär på fredag. Vad tycker du om vampyrer?

2. Vilken skräckfigur tycker du är hemskast eller mest skrämmande?

3. Vilken är din värsta skräckupplevelse?

4. Vilken är den bästa skräckfilmen eller thrillern eller rysaren?

1. Ska man tycka något om vampyrer? Jag vet inte så mycket om dem, men jag har sett en vampyrfilm med Tom Cruise som jag har för mig att jag tyckte var ganska bra.
2. Frankensteins monster är otäckt!
3. Det som satt djupast spår var ett obegripligt inslag på ett barnprogram när jag var liten, med en kille som kröp in i en grotta och hade ett rep bundet runt benet. Efter ett tag drog några andra i repet och fick ut en stövel med ett blodigt ben. Mina föräldrar tröstade mig och sedan gick jag in till grannarna och sa "det finns bara grottor i fjärran land".
4. Jag är inte inne på den genren men ska försöka se Låt den rätte komma in för jag gillar boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0