Olika saker man kan göra

Jag och sambon har lite olika idéer om vad man kan göra en torsdagkväll. Vi kom hem nästan samtidigt runt halvniotiden ikväll. Han frågade vad det var jag hade gjort idag (jag hade ju förberett honom på att det inte skulle serveras någon middag idag). Jag har varit på konferens med mediaprogrammet som jag är med i till klockan fem. Sedan var jag och köpte ett par rainwalker (promenadskor tänker jag kalla dem) eftersom det var rea på Intersport och de kostade 590 i stället för 1000 kr. Sedan var jag och åt kebabtallrik med bea på Adonis. Sedan var jag och åt en cookie och drack varm choklad på Fratelli. Sedan var jag hemma hos väninnan. Bara bra saker alltså. Vad har sambon gjort då? Ett fårtak. Vad förvånande om det hade varit tvärtom!

www.cookiemadness.net

Kommentarer
Postat av: Petra

Ska ni inte köra lite job rotation då? Bara för att testa? Sen kommer han inte vilja göra annat än fårtak ;-)

2008-10-23 @ 22:01:33
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Ylva

Petra. Han är redan nöjd med det han gör, han pysslar jämt sådär!

2008-10-24 @ 10:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0