Projekt innegård

Jag gillar innegårdar, eller innergårdar, och bakgårdar. Idag ringde jag sambon och meddelade att jag skulle gå ut och fota innergårdar och han undrade om jag blivit galen. Det är väl en tämligen mild galenskap? Jag tror han blev glad att jag äntligen upptäckt vår digitalkamera som han köpte svindyrt till mig i julklapp för fem år sedan och som jag knappt använt för att den är så stor och för att jag knappt kunde spara bilder på vår förra dator. Nu har jag lärt mig spara och blogga foton och då är det ju roligt. Här är några av stans innergårdar.





Och så stans fulaste!

Kommentarer
Postat av: Petra

Den fula bakgården var riktigt ful, men bilderna är alla tekniskt fina!

2008-10-14 @ 18:40:46
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Ylva

Tack! Teknisk är jag inte, men kameran är bra. Jag har bara klickat och inte fotoshoppat eller så.

2008-10-14 @ 19:13:02
Postat av: Maria

yfronten goes fotoblogg... Är det den kameran som käkar batterier på nolltid

2008-10-14 @ 20:46:02
Postat av: Mathilda

Innergårdar är det bästa, som en annan värld man aldrig ser annars liksom.

2008-10-14 @ 22:22:51
URL: http://constantlypray.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Maria. Javisst, ja, det var ju det också. Nu har vi köpt bättre laddare och bättre batterier och hej vad mycket roligare det blivit att fota!



Mathilda. Japp, fascinderande med innergårdar. Jag hade inte varit inne bakom Terraza förrän igår och det står en skylt utanför mot innegård/parkering minsann.

2008-10-15 @ 17:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0