Fula tider

Idag gick jag upp kl.7.45 som är en ful tid för mig. Allt före nio på morgonen är egentligen tillräckligt dumt för att jag ska vara trött hela dagen sedan. Tyvärr valde jag fel människa att beklaga mig för. Hon går upp 4.45 varje morgon. 4.45?! Om jag är vaken vid den tiden så är det för att jag: a) är på nattklubb som stänger kl.5 och tror att man måste vara där tills dess. b) ska åka med flyg/buss/bil/båt c) inte kan sova utan grubblar eller skriver dikter d) vaknat av att skatorna steppar på fönsterbläcket eller balkongtaket e) har ätit mediciner så jag är speedad.

 Det närmaste jag hittade 4.45. http://minelle.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, det är en ful tid! Så dags satt iag o körde bil på motorvägen, gäspandes

2008-09-19 @ 15:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0