Haschtomten

När jag gick runt i Christiania förra lördagen fick jag se en alldeles fantastiskt läcker man. Jag cirkulerade länge runt hans stånd (nu pratar vi marknad här...) men kom aldrig på någon bra anledning att prata med honom. Det hade kunnat bli dumt eftersom jag säkert bara skulle blivit pålurad knark jag inte vill ha. Dessutom skulle han ha pratat danska och jag skulle  ha svarat "jä, jä" och hållit med om vad som helst. Sambon skulle bli ledsen på mig om jag försvann med en sexig haschtomte bara för att han var lång och mörk och mystisk och hade vansinnesfina ögon. Jag som inte ens brukar gilla farliga män.

Det är svårt att förstå tjejer som tänder på brottslingar som begått våldsbrott. Vad tror de liksom? Att de ska omvända dem så att de blir snälla och lagliga? Då tappar de väl sexigheten så tjejen tröttnar i stället för att fatta att hon haft världens tur att hon inte blivit misshandlad. Det är så sällan man hör om galenpannor som skärpt till sig på riktigt och det brukar vara de naiva tjejerna som råkar illa ut. Åh, klokheten. Som om jag inte kommer att leta efter den där mannen nästa gång jag kommer till Christiania. Jag lovar att bara köpa smycken av honom i så fall, eller vad det nu var han sålde officielllt.

 http://photos.igougo.com  

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

nä ush inga våldskillar för min del... min rockkille är en mjukis =) Fast han är farligt het på scen.



Har undvikit att nämna vilket band det är för annars börjar väl folk skriva massa skit, men vad fäsen jag e stolt över min kille! =)



Ha en bra dag!

2008-09-14 @ 15:22:30
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Ylva

Du ska bara vara stolt, stolt, stolt! Hetmjukis är en oslagbar kombo!

2008-09-14 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0