Ljust hår och mörka bryn

En anonym tyckte det var svårt att bedöma hur jag ser ut med nyblekt hår och ännu mer nyfärgade ögonbryn när bara övre delen av ansiktet syntes. Här syns det kanske lite bättre. En annan anonym (samma som brukar skriva dumma kommentarer) tyckte att det såg galet ut. Snälla kommentarer, säger jag, annars raderar jag dem! Jag är medveten om att jag skelar när jag tittar in i kamera och att ögonen ser olika ut, men tycker brynen blev fina. Och, nej, de har inte blivit plockade sedan sist jag var på hudvårdssalong för många år sedan och färgade och blev tjatad hål i huvudet på av tjejen som nästan vägrade färga om hon inte fick plocka dem.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint!

2008-09-20 @ 19:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0