Nils Ahnland

Jag har hittat en ny musikrecensent jag följer på http://musikbiblioteket.blogspot.com/: Nils Ahnland. Inte för att han gillar samma sorts musik som jag gör, för det gör han sannerligen inte, utan för att han skriver så roligt. I inlägget Ulf Lundell skrev han knappt ett ord om Lundell men desto mer om Jimi Hendrix:

" I dag, by the way (eller vid vägkanten som det heter på svenska) dog Jimi Hendrix. Ett utmärkt tillfälle att sörja lite lagom, tända några ljus, bränna några gitarrer och låna ett par Jimiskivor på bibblan. Hur kan ha han ha dött i dag, undrar vän av ordning (tillika vän av obegränsad idioti). Han dog den 18 september, förtydligar jag då. 1970."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0