Färga bryn

Jag trodde att det var för att jag färgar mina ögonfransar och bryn själv som de blir toksvarta ett par dagar. Det finns inte i mitt minne att de blir kolsvarta när jag låter dem färgas på salong. Men så idag använde jag mitt presentkort till frans- och brynfärgning samt diskret plockning. Aldrig har jag plockat själv, och bara en gång på salong innan, och jag vill ha dem naturliga. Det blir nog fint om några dagar, men just nu ser det ut som om en desperado har plockat fram målarlådan med de mörka färgerna. Eftersom jag inte sminkar mig till vardags kommer det nog att se lite suspekt ut på jobbet imorgon, mitt ansikte.



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag brukar inte sminka mig, endast om man är ut på galej typ...eller...



Jo när jag klipper mig, så färgar jag alltid fransar o bryn :-) man ser liite piggare ut när man har så dåligt med färg naturligt ... håller med, man ser lite grotesk ut direkt efterråt, men det är ju för att det är färg kvar även ¨på huden... men morronen efter tycker jag man brukar få bort det, med lite hudkräm :-)

2009-04-29 @ 08:28:37
URL: http://smulan-67.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0