Micke Tornving

Jag har hemliga (undermedvetna) drömmar om Micke Tornving, vad det verkar. Inatt hade jag snuskig SMS-växling med honom. Jag var besviken när jag vaknade att vi aldrig kom så långt som till sex för det hade varit intressant. Han är snygg när han inte har backslick och han har en enorm utstrålning. Jag såg honom i Little shop of horrors i Halmstad. Drömsex är inte otrohet. Eller, det kan det vara, men jag menar om man drömmer när man sover så rår man inte för det.

Mikael Tornvings två söner tycker att deras pappa är roligast på tv. Åtminstone när han är arg - och spelar rollen som Rolf Nygård. Själv har han lärt att vardagen kräver humor: "De senaste åren har jag levt efter motto: Livet är lättare än vi gör det."
www.svd.se

Kommentarer
Postat av: nipe

När jag var gravid drömde jag helt otroliga sexdrömmar. Jisses, jag var helt chockad när jag vaknade. Pavarotti och Jakob Eklund...jag gillar ju inte nån av dem (eller gillade om Pavarotti). Tornving har jag dessvärre aldrig drömt om...

2009-04-06 @ 15:33:38
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Pavarotti...det måste väl ha varit en sk. mardröm :-D

2009-04-07 @ 10:00:06
URL: http://smulan-67.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Nipe. Pavarotti?! Haha. Jag gillar ju Tornving men jag visste inte att jag ville ligga med honom.

2009-04-07 @ 15:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0