Söndagsprojekt

Jag är ett under av effiktivitet på söndagar. Idag tvättar jag och hänger utomhus för första gången i år (alltså hänger tvätten ute, jag själv hänger ute rätt ofta), rakar benen, diskar, putsar skor, städar badrum och ska eventuellt hämta sambon i stugan. Han har cyklat dit och vet inte om han orkar cykla hem igen.

Jag blev lite ledsen över vad som hände med snygga cowboybootsen när jag putsade dem. Eftersom jag anade att de aldrig skulle bli sig själva igen har jag inte gjort det förut.

De här blev snygga:

Olikfärgade boots:

Före:

Efter:

Jag har köpt en gammal hästsadel av en kompis och den behöver också putsas men sambon ska bygga en barstol av den så det blir nog hans jobb med renovering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0