Utvecklingssamtal

Idag har jag haft utvecklingssamtal. Jag brukar kalla det för invecklingssamtal eftersom jag mest råkar trassla in mig när jag ska försöka säga vad jag är bra på. Nu körde jag taktik översvallande. Det var en bedrift med tanke på att klockan bara var åtta på morgonen och jag brukar sova då, men jag hade bestämt mig för att fläska på för en gångs skull, eftersom chefen ska sluta och det var sista chansen att höja lönen genom att prata med någon som känner till alla mina (nej, inte alla men många) små egenheter. Alltså sa jag ungefär tralala och hurra, det går så bra och jag trivs sååå med jobbet och det är intressant och det är en kick att hjälpa folk och... var får jag allt ifrån?


www.profylin.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0