Champagne

Idag ska det drickas bubbel! Vi är bjudna på bröllop i Angelstad med efterföljande mingel. Sedan har vi bjudit mina svärföräldrar till oss i stugan ikväll för att dricka den champagne de givit oss. Ett krux är att det måste köras bil, men eftersom jag inte är sådär jättebra på att dricka skumpa, och det är en kompis till maken som gifter sig, kan det bli jag som kör till stugan. Jag har kanske aldrig druckit riktigt fin champagne, men tror att det skulle vara bortkastat på mig som mest tycker om sötsliskiga saker. En gång var vi på fest när jag sa det och alla tittade flinande på maken som försökte se söt och sliskig ut...


Min sötsliskige man på strandpromenaden i Southend ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej =)

Jag har nu en tävling i samarbete med myHeart.

Det du kan vinna är en snygg fickplunta.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-5.html



Vad gärna med

Kram//M

2009-08-22 @ 13:01:44
Postat av: Gunilla

haha... "söt o sliskig" :)

2009-08-24 @ 11:24:23
URL: http://smulan-67.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Gunilla. Ja, vill inte alla ha en sötsliskig man?

;-)

2009-08-24 @ 20:42:07
Postat av: Ylva

Apropå inget; nu fick jag skriva "slick 13.73" som spamblock...

2009-08-24 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0