Frågor till nygift

Får man gratulera? (Ja!)
Vad ska ni heta? (Samma som innan!)
Hur känns det? (Jättebra!)
Får jag se ringen? (Ja!)
Vad hade du på dig? (Vit klänning!)
Ska ni ha barn? (Nej!)

Det är jättekul, men blir ibland märkligt när jag hör mig själv berätta om vårt bröllop för människor jag inte ens vet vad de heter. De är så söta som frågar en massa, på jobbet till exempel.



Idag berättade jag för min favoritalkis att jag gift mig. Han frågade om jag var berusad eller om jag var sådär glad ändå. Klockan var före ett och då är jag nykter, inte han. Han var avundsjuk på mig för det. Sorgligt, och jag hoppas att han klarar av att ta tag i sitt liv som han säger att han ska.

Kommentarer
Postat av: MariaH

du glömde en; vad vill ni ha i bröllopspresent?

2009-08-16 @ 19:16:14
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Sara på bibblan och Kristian på andra bibblan.

Grattis!

Åh va roligt!

2009-08-17 @ 13:40:42
Postat av: Patrik

Grattis från Patrik i Skärblacka.

2009-08-17 @ 18:10:42
Postat av: Ylva

Maria. Vi gillar överraskningar, upplevelser, ät- och drickbara saker.



Sara, Kristian, Patrik. Tack så mycket!

2009-08-17 @ 19:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0