Idag

Idag står det i min filofax: "Åsa 35, Ljungby tio år, Darin på Terraza, Till Köpenhamn". Mycket på en gång.

*Grattis Åsa!
*Fantastiskt att jag bott här så länge!
*Darin skulle jag nog inte sett även om jag varit hemma, det blir många yngre där.

*Hur förbereder man bäst sin bröllopsfest? Jo, man åker till Köpenhamn med ett tjejgäng. Så då gör jag det! Jag åker tåg från Älmhult ikväll och kommer tillbaka till stan och till bloggen på söndag! Förhoppningsvis med skojiga anekdoter...


Snyggaste tornet i Ljungby!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ny blogg! naivkramas.blogspot.com kommer förhoppningsvis lite diffust följa livet på Glimåkra.

:)

2009-08-28 @ 16:14:28
URL: http://naivkramas.blogspot.com/
Postat av: knivlisa

Hej, jag har publicerat din kommentar! Jag är fortfarande orolig att det var tummen, även om jag tror att det var strapsen ;-)

2009-08-28 @ 16:56:19
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: nipe

Jaaa, det är ju så fint! När jag var tonåring på 80-talet, fanns det i källaren en liten affär som sålde hårdrocksprylar: t-shirts, pins, tygmärken, planscher etc.

2009-08-28 @ 21:40:39
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com
Postat av: Ylva

Mathilda. Folkhögskola är en jättebra idé om man inte är sugen på universitet direkt efter gymnasiet!



Knivlisa. Haha! Men hur ska man skriva utan att felsyfta då? :-)



Nipe. Vad trevligt det låter med den affären. Det är nog där det är tatuerare nu.

2009-08-30 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0