Resande

Jag var visst lite orolig i början av sommaren för att jag inte hade så mycket inbokat. Vi höll juli öppet länge för att vi trodde att vi skulle gifta oss då, men sedan hade inte rådhuset tid med oss förrän i augusti och kalendern blev raskt ifylld och nu har jag planerat helgerna ända till oktober. Jag ska till Angelstad, Köpenhamn, Runkarp, Stockholm, Halmstad och Göteborg. Det är tre bröllopsfester varav en vår egen. Någon som vill sponsra mina resor?


Man kan alltid slänga in en bild på Köpenhamns rådhus.

Kommentarer
Postat av: Pia

Sorry, skulle gärna sponsra dig, men försöker spara till en egen resa.. du ser, egoist ända ut i fingerspetsarna.. ;o)

2009-08-13 @ 20:54:06
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Gunilla

njaa..skralt i min kassa också...du/ni får åka på tummen :-)

2009-08-14 @ 11:01:49
URL: http://smulan-67.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Har jag tur får jag några av resorna betalda. Eftersom det är maken som brukar köra bil får han betala bensinen, det är en bra deal!

2009-08-15 @ 14:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0