Stålmannen

Jag ska på maskerad, visserligen inte förrän i slutet av januari men jag behöver fundera redan nu. Temat är hjälte eller skurk och jag har bara dåliga idéer. Eftersom jag äger en sjömansskjorta tänkte jag ett tag på Karl-Alfred men hans skjorta ser inte alls ut som min. En kompis har en fräsig rävboa som jag vill låna, men hon ska nog ha den själv. Jag har lånat den förut och varit Snövits elaka styvmor.

Jag vet ett par grejor som jag kan låna av vänner, men har svårt att motivera varför Svampbob skulle vara en hjälte, eller skurk för den delen. Löspenisen jag vill låna vet jag inte heller hur jag ska få till en förklädnad av. Kanske Stålmannen för vuxna?...


Yfronten propert klädd för julavslutning. Det hade varit kul med löspenis till den här outfitten...

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag röstar för svamp-bob!!

Finns ingen som han som kan vända krabb-burgare! Och det finns ingen som varit månadens anställd så många gånger som han. Han är en arbetsgivares hjälte, och det är väl inte fy skam ;)

2009-12-19 @ 08:37:19
Postat av: sannie

Vill ni höra mig sjunga? gå in på min blogg. lägg en kommentar, ris som ros :)

2009-12-19 @ 15:16:34
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Ylva

Martina. Svampbob med löspenis kanske?

2009-12-19 @ 15:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0