Att göra i helgen

Den här helgen finns det mycket att göra i Ljungby. Idag kunde man gå på hockey. Kompisen frågade mig nu igen. Jag kollade i tidningen och frågade sedan sambon; Troja ska spela mot Play off, vad är det för lag? Det blev ingen hockey för mig för ingen kunde tala om för mig vad biljetterna kostar och det vill jag gärna veta innan. I stället tog jag med kompisen när vi åkte och matade fåren och fotade snödroppar.

Imorgon är det H.E.A.T. och Senap på Garvaren men jag har inte hittat någon som vill gå med mig på det. Samtidigt är det Hela huset på Terraza. Och så finns ju alltid Harrys. Först blir det i alla fall Melodifestival och sedan får vi se om det blir utgång.

På söndag är det Låt den rätte komma in på bio och konsert med Jenny Ljunggren på Ljungbergmuseet. Hon är från Ljungby från början och sjunger nu på Malmöoperan. Ingen har nappat på dessa saker heller.

Jenny Ljunggren
www.teatern.nu

Kommentarer
Postat av: Maria

jaha... "låt den rätte komma in" vill jag ju se men tror du jag har lyckats?

2009-02-28 @ 12:37:31
URL: http://morellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0