Halmstad

Gissa vem som åkte till Halmstad igår kväll? Jag har aldrig varit ute där så jag kunde inte motstå erbjudandet att följa med dit. Jag åkte med två tjejer och en stackars kille som körde. Sambon orkade inte följa med men vi hade förfest hos oss. Först var vi på Mårtenson men där var det inte så mycket folk så då gick vi på Bond. Det var 25-årsgräns och kul med lite äldre människor. Fast jag dansade med en 23-åring som inte trodde att jag var så gammal. Sedan sa han att åldern inte spelar någon roll. Det gör det ju inte om man bara dansar. En stor del av kvällen stod jag i baren med en blå servett på huvudet och pratade med en kille. Jag hade hela handväskan full imorse med små blå servetter som han lagt dit. Jag bytte min Arnpenna mot hans No time. Saker man kan göra på krogen.


Jag och sambon

Kommentarer
Postat av: Katinka

Låter kul! Jag skulle också vilja ha en rejäl utekväll snart! Skoj är det ju...

2009-02-21 @ 18:23:35
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Josefine

Låter som en kul kväll! : )

2009-02-22 @ 12:11:59
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Ylva

Ja, det var en kul kväll! Det är trevligt att åka någon annanstans.

2009-02-22 @ 13:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0