Vinter i Hedemora

Igår körde vi upp till Hedemora och överraskade på pappas 65-årsdag. Det var lyckat för han blev verkligen förvånad. Efter en liten felkörning vid Örebro, när jag påstod att vi skulle köra mot Arboga, kom vi ändå fram före åtta så det var fortfarande fest.

Idag har vi åkt skidor på  åkrarna som är precis utanför mamma och pappa. Det kändes som när jag var liten förutom att jag inte hade med mig varm choklad och mackor, men jag satt och solade vid en lada ett tag precis som man ska. I skidspåret hittade jag en gubbe som berättade att han var född 1923, häftigt! Han hade pratat med en dam tidigare som var så lik mig, sa han. Ja, det var min moster. Jag hade också med mig mamma, pappa och sambo men vi var ganska utspridda över fälten. Och nu melodifestival!


Kommentarer
Postat av: Maria

jag tycker att det var skönt att det inte var den här deltävlingen vi skulle se...

Hälsa din pappa o gratta!

2009-02-14 @ 22:17:12
URL: http://morellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0