Jennifer Aniston

Idag säger vi grattis till Jennifer Aniston som fyller 40 år. Hon är väldigt snygg fortfarande. Det spekuleras i att pojkvännen John Mayer ska ha köpt en förlovningsring tills idag men jag vet inte om det är sant. Jag vill se Anistons nya film Marley och jag som mest handlar om en sjövild hund. Boken är ännu inte läst men inköpt till skolbiblioteket så jag ska snart ta hem den. Men ikväll går jag och ser De ofrivilliga, en svensk film som verkar bra.

marley.jpg
www.popculturebuzz.com

Kommentarer
Postat av: Katinka

Jennifer Aniston är verkligen jättesnygg för sin ålder. Ser ut som 30 ju!

Hoppas filmen är bra och tänk en smula på en stackare som ligger i magsjuka. Och nej, tyvärr drack jag aldrig innehållet i flaskan igår...

Men det borde jag kanske gjort...

2009-02-11 @ 17:48:36
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Ylva

Katinka. Ja, hon är snygg oavsett ålder och ser verkligen inte ut att vara 40.



Lallis. Tack och välkommen hit!

2009-02-12 @ 17:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0