Kulturfyran

Veckans kulturfyra från
http://kulturbloggen.com/?p=7205#more-7205

1. Vad betyder böcker för dig?

2. Brukar du köpa böcker under bokrean?

3. Vilket är ditt bästa minne från bokrean alternativt har du något kul minne i samband med någon bokrea?

4. Vilken är den i särklass allra allra viktigaste boken för dig?

1. Mycket! Jobb, nytta, nöje, tidsfördriv.
2. Jag brukar mest handla till skolbiblioteket. Eftersom jag oftast inte läser böcker flera gånger räcker det med att jag lånar.
3. Det har varit roligt att gå på VIP-rea dagen innan den vanliga rean börjar. Vi har åkt till Växjö ett par gånger och handlat på Akademibokhandeln till 20% extra rabatt när det varit stängt.
4. Jag kan inte svara på det. Det finns så många bra böcker!

www.rabattguiden.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0