Melodifestival

Såhär efter genrepet visade det sig att jag tyckte bäst om Emilia, det trodde jag inte. Sedan gillade jag Marie Serneholt som väntat. Alcazar och Nina Söderquist kan få andrachansenplatserna. Jonathan var en snygg sjuttonåring med snygga armmuskler (nu blir det peddovarning på mig igen...) och en ganska bra låt. Scotts, Shirley Clamp och Caroline af Ugglas var dåliga. Jag kommer tyvärr inte kunna se på TV men jag lär väl få veta hur det går ändå. Jag hoppas verkligen att det flyter på bättre imorgon för Petra Mede var mer än lovligt förvirrad.

På väg till Scandinavium åkte vi spårvagn. Jag hade det bökigt med min ryggsäck och råkade trilla i famnen på en man. Kompisen skrattade så mycket så hon kunde inte hjälpa mig med väskan.


Emilia Svenska Favoriter galan 2007
www.gylleneskor.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0