Om bröllop

Vi måste gifta oss snart. Det här har ju blivit rent fånigt! I princip förstår jag inte vitsen med att gå omkring och vara förlovad i flera år men så har det blivit. Svägerskan frågade när vi ska gifta oss och jag sa "kanske i sommar". Hon tyckte att jag sagt det väldigt länge. Vi har varit ihop sedan -96 och förlovade sedan -04. Nu har vi kompisar som ska gifta sig med kinesiskor och vitryskor och allt möjligt och jag tycker vi borde hinna före. I sommar kanske... Här är ett kort från brorsans bröllop så länge.



Kommentarer
Postat av: Maria

men, vad du har bråttom... s Vi råkade visst skaffa barn istället för att planera klart för bröllop. den risken är ju inte så överhängande för er.

2009-02-05 @ 17:40:50
Postat av: Ylva

Nä, vi har lamm... Fast mest i frysen nu.

2009-02-05 @ 17:50:32
Postat av: Mor

Ska be att i detta sammanhang få meddela att din ende farbror gifte sig för några timmar sedan.

2009-02-05 @ 20:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0