Överkulturell

Den här veckan har jag chans att vara överkulturell. Jag får se hur många evenemang jag ska på men detta är vad som står i min kalender:

Måndag kl.19 Vicky Christina Barcelona på Bio kontrast.
Tisdag kl.18.30 Kyrkan på krogen i Lagan. Mia & Micke på Lagadalen. (Mia & Micke är ett par som sjunger fint.)
Torsdag kl.18.30 Tjejkväll på Terraza med olika homepartyförsäljare. (När det inte är hemma hos någon känner man sig inte lika tvungen att handla.)
Lördag kl. 22-02 H.E.A.T. och Senap på Garvaren.
Söndag kl.18 Välgörenhetskonsert på Ljungbergmuséet med sångerska som är med i Jesus Christ Superstar i Malmö.

CRUZ - VICKY CRISTINA BARCELONA
Penelope Cruz i Vicky Christina Barcelona. www.filmpeek.net

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0