Teboden

Ingen som har kommenterat här de senaste tretton timmarna. Vad tråkiga ni är! Här går jag in för att godkänna kommentarer helt i onödan så jag får väl skriva ett menlöst inlägg i stället då. Jag har tydligen tjatat om denna tebod så att en kompis vill åka dit idag trots att det säkert är värsta vintervägarna ute i skogen. Med mig som kartläsare kan det bli exakt hur fel som helst. Jag har väl bara varit där en fem-tio gånger. Så om jag inte hör av mig mera så är det för att jag virrar runt i de småländska skogarna...


www.stockhultgardenstebod.com

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag har faktiskt aldrig varit där :O

2009-02-20 @ 14:53:25
URL: http://constantlypray.blogspot.com/
Postat av: nipe

Ytterligare ett ställe jag ska åka till när jag är hemma i byn. Det här stället har jag hört talas om innan, av mannen som är på bild i mitt senaste inlägg - vilket sammanträffande va? Hoppas ni hade en bra utflykt i det småländska landskapet.

2009-02-20 @ 15:03:33
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com/
Postat av: Maria

eller för att du väntar på att få din beställning... det tog tid minns jag.

2009-02-20 @ 15:27:50
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Ylva

Mathilda. Åk dit på sommaren, det är finast då!



Nipe. Ja, åk dit. Jag ska kolla bilden på mannen.



Maria. Idag gick det fort för vi var inte så många där.

2009-02-20 @ 17:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0