Victoria och Daniel

Jag har faktiskt inte sett på TV om denna förlovning men hört och läst en del. Idag var jag på veckans friskvård som vi får från jobbet, en promenad. Man får göra andra saker också men vi får ta en halvtimme i veckan och jag tycker promenad är trevligt. Jag gick med en kollega idag och han verkade ovanligt insatt i det kungliga även fast han inte ville erkänna det riktigt. "Man kan ju inte undgå..." Jag tycker att det är på tiden. Vore det inte skandal om Victoria blev med barn och var ogift?


Kommentarer
Postat av: Katinka

Jovisst är det på tiden! Eller om hon blev för gammal och inte kunde få några barn...

2009-02-25 @ 17:01:23
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0