After work

Igår blev det inget bloggat för jag fick plötsligt veta att jag skulle gå på after work med jobbet. Det hade stått i veckonytt men jag var så säker på att det skulle vara idag eftersom after work alltid annars är på fredagar. När jag träffade på en tjej i festkommittén frågade hon om jag skulle gå och jag var inte svårövertalad. Visserligen var vi bara sex stycken men det var trevligt ändå. De har väldigt gott vitlöksbröd med aioli på Harrys. Förslag på ord med många vokaler i följd i Dagens Nyheter för ett tag sedan: hawaiiaioli.

Jag har återupptäckt mina Fornarinabyxor med omöjligt låg midja som jag köpte för tio år sedan. Det går ju att ha något längre på överkroppen så blir man påklädd. Jag är vanligtvis inte ett fan av kläder i konstiga mjuka material som plysch, sammet och mocka men de här byxorna är fina och Fornarina gör så snygga fickor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0