Cooee

Idag har vi varit på Cooee i Lagan. De har sin första rea och då kan man köpa smycken som annars brukar vara för dyra för mig. Jag har äntligen fått (köpt) en av de små svalorna jag tittat länge på och så köpte jag en ring också. Svalan kostade 150 och ringen 50 kronor. Halsbandet passar inte jättebra just till min Låna-gärna-tröja men till toppar utan tryck blir det jättefint! Det är jag och kändisarna som bär Cooee! För länge sedan, innan det ens hette Cooee, köpte jag fina stjärnlampan.

www.cooee.se




Kommentarer
Postat av: Katinka

Fina smycken. Ha en bra helg!

2009-01-10 @ 17:57:06
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Ylva

De har jättefina saker! Trevlig helg, själv!

2009-01-10 @ 19:32:15
Postat av: nipe

Se där, nu har vi ett utflyktsmål klart till nästa gång vi åker hemåt Småland!

2009-01-10 @ 21:39:00
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Nipe. Ja, kolla att det är öppet bara.

2009-01-11 @ 12:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0