Friskvård

Vi får ta en halvtimme i veckan till friskvård och idag var jag och en kollega på promenad. Vi gick över det nybyggda området mittemot skolan och tittade på konstiga hus. Det är rätt kul att klaga på att husen står för nära varandra och har för stora fönster. Om man betalar minst två miljoner för sitt hus så vill man väl inte ha grannar precis inpå knuten heller? Jag skulle betala för en större tomt. Om vi ska flytta till hus så ska det helst ha ladugård eller annan stor byggnad där sambon kan bygga båtar och annat pyssel. Det blir svårt att hitta inne i stan och jag ska ha cykelavstånd så det blir ännu svårare.

www.villaportalen.se

Kommentarer
Postat av: Vera

Sunday Ojuri riskerar sitt livs utvisning. Snälla gör något åt detta på min blogg..

Tack!

2009-01-21 @ 17:17:47
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: Patrik

Vi har också en halvtimmes friskvård i veckan. Utnyttjas alldeles för sällan tyvärr.

2009-01-21 @ 18:28:31
Postat av: Maria

har jag visat dig "gräddgroppen"? (i motsats till gräddhyllan då). Folk som betalat över två miljoner för hus som nästan ligger på varandra mitt ute i ingenstans... Jag förstår verkligen inte.

2009-01-21 @ 20:14:58
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: nipe

Vad lyxigt med friskvård på arbetstid. Det hade jag behövt. En kompis till mig som jobbar i försvaret har två timmar varje vecka och utnyttjar det inte. Slöseri.

2009-01-21 @ 21:50:14
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ja smaken e ju som baken. Själv tycker jag tomterna är för stora i området du gick i, mellan 1100 - 1500 kvm. Å för 2 mille får man ju inget vidare begagnat heller, 70-80-talsvillorna ligger ju där runt. Det innebär att nyproducerat är billigare eftersom det är lägre driftskostnad. Att "folk" sedan tror att vi husbyggare är "skrytbyggare" är tråkigt. Vi får stå ut med himla mycket skitsnack och nyfikna blickar.

2009-01-22 @ 18:03:37
Postat av: Ylva

Anonym. Det finns fina hus där också, inte bara skrytbyggen.

2009-01-22 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0