Bloggberoende

Jag försöker låta bli att vara nät- och bloggberoende, men nu kliar det i fingrarna när jag inte skrivit på ett par dagar. Bloggen fyllde förresten fyra år igår, GRATTIS YFRONTEN!

Vi bor mest i stugan nu när vi är lediga. När vi kom hem nyss var det 28 grader varmt inne i lägenheten. Jag har öppnat balkongdörren och köksfönstret men det blir ganska dåligt korsdrag när luften står still och det är ungefär lika varmt ute som inne. Det går inte att sova i stan, så vi flyttar ut på nätterna. Tvärtemot kajor som är ute på landet på dagarna men drar in till stan på nätterna. Av någon anledning.


Kort från 2002 när vi just köpt stugan. Javisst, ja, det var ju skog runt då! Sedan kom Gudrun.


Nytaget kort.

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, så mysigt det ser ut att vara!!

Oj, så ni drabbades av stormen?? Men stugan klarade sig bra eller fick den skador oxå?

Ha det bäst!! Kram!

2009-07-08 @ 22:34:29
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Katinka

Grattis bloggen! 4 år! det är då verkligen lång tid du hållit på Ylva. Och jag vet hur det är att vara beroende!

2009-07-09 @ 19:53:58
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Kommenterade jag inte här igår ?? läste jag bara..ni har iaf fått en fräsch stuga !! och även om man inte vill ha Gudrun, så vill man inte ha för mycket skog heller :-)

2009-07-10 @ 09:19:03
URL: http://smulan-67.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Pia. Vi hade en otrolig tur att det inte blev värre än skador på taket när sju träd föll över det och vi var där inne!



Katinka. Jag är lite stolt över att jag bloggat så länge. Eftersom jag länge trodde att jag skulle bli journalist känns det kul att jag nu kan skriva varje dag, även fast jag inte tjänar några pengar.



Gunilla. Vi köpte det som ödetorp och sedan har det hänt grejor. Direkt efter stormen var det kaos, men nu är det fint.

2009-07-10 @ 19:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0