Cykelbyxor

Cykelbyxor är väldigt fula och jag har svurit på att aldrig ha några på mig, men nu äger jag ändå ett par. För fyra år sedan när jag var i Östersund på Storsjöyran råkade jag in i ett tillstånd av rearus och köpte ett par cykelbyxor och linne till ett billigt paketpris. Det är ju Reebok! mös jag men sedan har jag visst inte använt kläderna så mycket. Men de är ju sköna till ändamålet; målet för min ända och lår är att klara sig undan med så få träningsvärkar som möjligt. Jag frågade sambon noga om vi skulle ut på stan på dagens cykeltur och det skulle vi inte så då vågade jag ta på mig byxorna som går att dra upp till armhålorna...


Hoppsan, eh, fläckarna är inte kiss utan svett.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

skaffade cykelbyxor för nått år sedan, som jag hade när jag cyklade lite längre. Mer oskönt plagg finns ju inte, så länge man INTE satt på cykeln :-)

2009-07-16 @ 14:26:30
URL: http://smulan-67.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Gunilla. Nej, när man kliver av cykeln märker man att de kasat upp ett par dm...

2009-07-16 @ 14:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0