Hästpremiering

Idag har vi varit i Hamneda på hästpremiering. Jag kan inte hästar, men tycker de är fina att titta på och vi dök upp mitt i ardeneruppvisningen och fick se en massa urgulliga föl. På vägen hem från stugan sa sambon att vi nog sett fölet vi brukar titta på på vägen på premieringen. Men hur blev den meningen då? Jag undrade hur han kunde känna igen det, men det var nog mer så att han kände igen en tjej som ledde det.


Sto med föl



Mycket folk, särskilt för Hamneda


Liten och söt


En till liten söt


Många hästar hade fått halva middagen konstfullt inflätad i manen


Pricken i mitten är en häst som visas upp. Dålig bild men jag vill visa hur det ser ut på en premiering.


Bakom stoet ligger en jättegullig liten fölunge med huvudet i knäet på en tjej

Kommentarer
Postat av: MariaH

kul utflykt jag har inte varit på hästpremiering på 28 år tror jag...

2009-07-14 @ 23:00:04
URL: http://morellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0