High Street

I år har jag verkligen gjort High Street i Southend ordentligt, vi bodde bara tio minuters promenad därifrån. En dag var jag på favoritgallerian Royals -med bland annat TK Maxx, Primark, Boots och Debenhams- i två timmar. Sedan hade jag bestämt möte med sambon utanför och kom ut jättelycklig.

-Jag är nästan färdig med julklapparna!
-Är det där presenter?
-Hm, nej, det är två jackor till mig själv...


Här börjar High Street



...med bästa gallerian Royals!



Sambon sammanbiten och färdigshoppad och jag har just börjat.



Här ser man havet rakt fram.



Den här tog jag nog bara för att jag ville ha kort på folkvimlet. Sambon förbjöd mig att ta med mig kameran in i en affär där jag hittat ett helt ställ med byxor som hette Pippa...

Kommentarer
Postat av: Gunilla

hehe..färdigshoppande sambos som går bakom i ens fotspår .. loveley :-)

2009-07-22 @ 21:49:19
URL: http://smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Ibland lämnade jag honom och gick ensam men en dag hände det helt fantastiska att min klocka stannade... När jag bytte batteri var klockan ungefär en halvtimme senare än den tid vi bestämt att vi skulle mötas.

2009-07-23 @ 12:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0