Mot Bornholm

Nu får ni passa bloggen åt mig ett tag igen. Imorgon åker jag med sambon, mamma, pappa, bror, svägerska och brorsönerna till Bornholm. Vi ska bo i en stuga i Gudhjem i en vecka och då får det faktiskt lov att vara fint väder! Hur skulle det annars se ut? Jag plockar med mig en hög pocketar och tidningar och sambon fiskegrejor och sprit. Jag skulle kunna tänka mig att nästa inlägg blir nästa söndag. Man får se hur stor tillgången är på datorer i Danmark.

En lite lustig grej är att nu när vi åker till Danmark ska danska stuggrannarna till Dalarna och då kan de bo i mina föräldrars hus. Jag måste surfa ihop lite info till dem om Siljanstrakten nu.

Må väl!


Här är en bild på den fula stranden i Southend när det är ebb. De är så stolta över sin award winning beach som de påstår är en av de bästa i världen. Sten och hårda snäckskal klassar inte jag som finstrand och jag tycker det blir bättre på Bornholm, tror jag.





Kommentarer
Postat av: Pia

Må solen lysa på er på Bornholm!! Och må solstänken nå även oss i Umeå!! Sista veckan har börjat och här regnar det! :o(

2009-07-27 @ 12:38:19
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0