Tankini

Jag har köpt ett fantastiskt fiffigt plagg, en tankini. Eller, rättare sagt, jag har fått den gratis när jag beställde hudkrämer från Yves Rocher. Man kan ha den som en tvådelad baddräkt eller som bikini och överdelen går att ha som linne till kjol.

Det blir bilder utan mig i eftersom jag är less på det anonyma puckot som trakasserat mig här i över två år och bara tjatar om hur fet jag är. Det är relativt. Särskilt smal är jag inte, men inte heller jättefet och jag skulle gärna vilja kunna strunta i de där kommentarerna och stolt lägga ut bilder eftersom jag egentligen inte skäms över min kropp. I förebyggande syfte; ni som tänker skriva något elakt nu, låt bli det! Jag kommer ändå inte att godkänna sådana kommentarer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0