Bibliotekskläder

Idag regnar det och jag beslutade mig för att inte ta en kort vit klänning, för att sympatisera och fira med studenterna, men däremot en blå klänning som man ser väldigt mycket bibliotekarie ut i. Jag brukar inte vara så inne på applikationer och lapptäcksteknik, men den här tycker jag är lite kul och annorlunda. Naturligtvis kommer den från favoritaffären TK Maxx i Southend.



När sambon varit på intervju för ett jobb som application master (jag har ingen aning om vad det innebär) sa jag att han missuppfattat det hela när han hade på sig en t-shirt med en liten applicerad ficka. Eller så var det jag som missförstått, han kanske tänkte bli skräddare?

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg klänning!

Jag funderar på att våga mig på ett blommigt tält imorgon men det får nog kombineras med långkalsonger o kofta..

2009-06-10 @ 21:47:54
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Ylva

Maria. Tält är också bra. Imorgon börjar berättarfestivalen och då kan jag frottera mig med andra kulturkoftor och ha jättekonstiga kläder utan att någon bryr sig.

2009-06-11 @ 19:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0