Bob Hansson

I fredags såg jag Bob Hansson för första gången, på invigningen av Berättarfestivalen, och höll med väninnan som sett honom flera gånger på bokmässan om att han har en väldig utstrålning. Igår hörde vi honom igen och sedan hittade jag honom ensam vid ett bord där han satt och drack kaffe. Då satte jag mig och pratade med honom men han var inte lika exalterad som jag över det mötet. Möjligen har han fått överdos av kändiskåta kulturkvinnor som flockas runt honom. Som tur var kom en av mina bekanta och berättade för honom att hon var kär i hans halvbror när hon var tio år och de båda bodde i Sågmyra, eller hur det nu var.



Mitt signerade exemplar av Kärlek -Hur fan gör man? Det står AVLY Bob Hansson...  baklänges rakt framåt i LJUNGBY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0