En lukt av död

Jag hade faktiskt inte tänkt tala om för grannen att det luktar död och förintelse från hans lägenhet, men när han frågade om det var okej att han hade ytterdörren öppen ut mot trapphuset sa jag "det luktar lite konstigt i din lägenhet" och så undrade han vad jag menade för han känner ju inte det själv. Eh, vad säger man? Jag frågade om han inte hade städat på ett tag. Det blev pinsamt när han undrade vad det luktade. Ja, inte vet jag, jag fattar inte hur det kan lukta så unket hos någon, men det sa jag åtminstone inte...




Sopkärl
Foto: Lena Granlöf www.timra.se

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, får hoppas att han inte läser bloggen. Tufft av dig att säga till!

2009-06-02 @ 19:50:29
URL: http://rocknlola.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

asg ... fy usch.. kommer ihåg när jag var yngre och sålde lotter, hamnade i en villa, allt såg "normalt" ut, med det STANK tåbira typ, så in i vassen, visste inte hur snabbt jag skulle ta mig därifrån...

2009-06-03 @ 11:08:03
URL: http://smulan-67.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Ida. Jag skulle ju vara snäll... Nej, jag hoppas verkligen inte att han läser bloggen.



Gunilla. Huäh, vad läskigt när det luktar så illa!

2009-06-03 @ 18:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0