Felrörd

Ibland blir jag rörd av fel saker. Som igår när vi först tittade på nyheterna och de rapporterade om flygkraschen med Brasilienplanet. Jag blev ledsen men mest upprörd över att de filmade rätt upp i ansiktet på en kille som mist någon nära i kraschen. Sedan tittade vi på House, då grät jag när en patient dog. Det känns dumt att gråta över en påhittad serie och inte över verkliga människor, men det är ofta så att böcker och filmer griper mig mer än nyheter.



House. Foto: Andrew Macpherson/Fox
Foto: Andrew Macpherson/Fox

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh, House var bra igår! Jag grät inte lika mycket som när jag såg Sally Lockhart, men i alla fall.

Jag kollar inte på nyheter nuförtiden. Jag blir oftast mer berörd av att läsa nyheter istället, det är nästan som att jag tar åt mig mer då.

2009-06-03 @ 19:39:41
URL: http://constantlypray.blogspot.com/
Postat av: Ida

Japp, jag bölade också.. Ovanligt känslosamt avsnitt.

2009-06-03 @ 20:37:59
URL: http://rocknlola.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Jag ser inte så ofta på nyheter, det är sällan man blir glad av det. Lockhart har jag inte sett, det går säkert inte på vår TV.

2009-06-04 @ 13:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0