Kulturfyran

Veckans kulturfyra från http://kulturbloggen.com/?p=10573

1. Gillar du allsång? Brukar du titta på allsång på Skansen, eller föredrar du att vara med och sjunga själv?

2. Allsången i Göteborg sänds från Liseberg. Vilket nöjesfält gillar du bäst, Liseberg eller Gröna Lund? Eller något annat? Eller gillar du inte nöjesfält?

3. Finns det någon åkattraktion du vägrar åka?

4. Sjunger du i badrummet?

1. Nej, jag panikar om någon sätter en mikrofon framför mig och särskilt vackert blir det ju sällan med allsång. Vad som är kul är när man är på konsert och publiken sjunger med. Jag tittar på Skansenallsången ibland om det är några artister med som jag gillar.
2. Orättvist att jämföra. Jag tror att jag bara varit på Gröna Lund en gång men Liseberg hade jag årskort på när jag bodde i Göteborg så där har jag varit många gånger. Men av de två säger jag Liseberg, mycket för gratiskonserternas skull. Jag vet inte vilket nöjesfält jag tycker bäst om av alla jag varit på, men Alton Towers i England var väldigt kul.
3. Många. Jag har blivit harig med åren. När jag var yngre ville jag åka alla bergochdalbanor som fanns, men när vi var i Florida för två år sedan var det några som såg för läskiga ut.
4. Nej. Jag sjunger mest när jag är ensam och diskar till musik.

Tab Image Airhttp://www.altontowers.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0