Kulturkullan

Vecka 23

* Läser: Busters öron av Maria Ernestam. Det går fortfarande dåligt med läsningen, men det känns som att det är en väldigt bra bok. Jag får väl lära mig att koncentrera mig och kunna läsa utomhus.


www.forum.se

* Lyssnar på: Absolute rock ballads classics. Dubbel-CD från 2002. Jag fyndade för tio kronor på loppis igår. Blir bra Runkepubmusik det här. Just nu är det Only women bleed med Alice Cooper. Kanske klassiker men jag kan inte minnas att jag hört den förut.

* Veckans citat:
-Vill du köpa öronproppar?
-Nej, jag har redan tinnitus.
(Väninna på rockfestival som inte orkade tänka på hörseln och det gjorde visst inte jag heller.)

* Veckans händelse: Byggdrängarna spelar på Sunnerbogymnasiet kl.19 på torsdag. Christian Olsson, som var med på Talang på TV i fredags, är en av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0