Namedropping konferens

Efter förra inläggets namedropping  tänker jag skriva ett med namn kända för en ännu mindre skara. Jag har varit i Jönköping på gymnasiebibliotekskonferens och bott på Vätterbygdens folkhögskola. Där fick jag lyssna på:

Malin Koldenius, Regionbibliotek Västra Götaland
Inga Andersson, Svensk biblioteksförenings verksamhetsgrupp Bibliotek för utbildning
Barbro Drufva, pedagogisk IT-utvecklare i Västervik
Olle Thegeby, kontaktbibliotekarie för Högskolan för lärande och kommunikation, Högskolan i Jönköping
Anna-Stina Axelsson, utvecklingsledare, Regionbibliotek Stockholm
Git Hjalmarsson och Gun Nilsson, rådgivare, Specialpedagogiska skolmyndigheten
Susanne Larsson, Zalmai Heman, Ulla Leissner, Fässbergsgymnasiet i Mölndal -Årets skolbibliotek 2008

http://www.fberg.molndal.se/

Vilken massa långa ord och titlar det finns! Det är inte ofta jag åker på konferens, men den här årligt återkommande femlänskonferensen vill jag gärna vara med på för man träffar så många trevliga människor att prata bibliotek med. Dessutom var det fantastisk mat och makalöst vacker utstikt från mitt fönster ut över Vättern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0