Sommarparty

Sommarpartyt på Garvaren igår med BWO, Melody Club och Lillasyster var trevligt, men var är alla Ljungbybor när man behöver dem? På Terraza tydligen. Det är ju skrutt att stadens två nöjesarrangörer alltid måste köra saker samtidigt. Jag förstår att de gärna vill fixa något efter löning, men de kunde ju dela upp det på fredagar och lördagar, varannan gång, eller något. Jag hade som sagt kul, men det känns sorgligt när ett av landets största band börjar spela och det står ungefär trettio personer framför scenen. Jag tror inte att BWO vill komma till Ljungby flera gånger.

Roligast var när jag satt utanför toaletterna och pratade med en kollega och Johan Palm gick förbi. Efter en stund kom det ut en likadan fast mörkhårig och jag sa att Johan hade varit inne och färgat håret. Sedan kom själve Johan ut igen från toan och jag fick veta att den andre är hans storebror.

Garvaren (25Kb)www.garvaren.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0