Uv i gruva och konserter

Ikväll ska jag titta på Mitt i naturen för då ska det handla om uvar i Falu gruva. Uvar är fina och gruvan är ett häftigt ställe. Det finns uvar på Ullevi och sambon såg en av dem flyga iväg i panik när vi var på AC/DC. Jag tror inte att de uppskattade att 57 200 personer hoppade och skrek och att konserten avslutades med ett rejält fyrverkeri, men enligt min fågelskådande vän bor de fortfarande kvar på stadion.


 Virginiauv från http://sv.wikipedia.org/wiki/Uv

Det blir ungefär lika otacksamt att bjuda sambon på konsert på Garvaren imorgon (BWO, Melody Club och Lillasyster) nu efter AC/DC, som det var förra året att först ge honom biljetter till Iron Maiden och sedan ta med honom på Packmopedskonsert i Dalhalla. Men jag kan väl inte rå för i vilken ordning konserter arrangeras! Och, ja, jag bjuder honom för annars kanske jag inte har någon att gå med.

Kommentarer
Postat av: Pia

Sickna typer de där ugglorna!! Slapp betala biljetten!! ;o)

Tack för boktipset som du gav med anledning av mitt inlägg om burkan. Ska genast låna den. Är seriöst intresserad av att veta mer, men står för att jag tycker det är obehagligt att möta "någon" som är helt gömd i svart! :o)

2009-06-25 @ 20:42:54
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Gunilla

men, finns det ingen du känner som verkligen VILL gå på konsert !!!



ha det gott iaf !!!

2009-06-25 @ 22:08:46
Postat av: Ylva

Pia. Jag håller med dig, men jag är inte så insatt så jag vågar ha några åsikter om ifall det är rätt eller fel. Det finns ju olika typer också, burka, slöja, chada och allt vad det heter och de har olika betydelser.



Gunilla. Jo, jag har kompisar som brukar gå, men det är bäst att bjuda sambon som säkerhet, och så får han träffa mig också ;-)

2009-06-26 @ 09:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0