After work

Nu har jag varit på after work med kollegorna. Det är märkligt att man från en arbetsplats med 250 personer bara lyckas få med sju när det är kvällsaktivitet. Folk är så sega! Jag kan förstå att man är trött när det är fredag, att man vill vara hemma med familjen, att man inte vill gå ut och dricka och allt vad man nu kan ha för ursäkt. Men! Någon gång kan man väl träffa kollegorna efter arbetstid, gå ut och äta en bit, bara komma dit en liten sväng och säga hej? Det började halv fem så det är ju inte som att man är ute hela natten. Jag gjorde förresten just en sådan grej, att jag bara skulle säga hej till en kille. Jag hade redan gått ut när han gick in, men jag tänkte att han ska inte komma undan, så jag gick in och sa hej och gick ut igen. Vi som var där hade i alla fall trevligt och jag hoppas att inte trivselkommittén lägger ned.



http://lidec.se

Kommentarer
Postat av: Patrik

After Work är trevligt. Var på det igår 20/3.

2009-03-21 @ 09:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0